neděle 28. února 2016

PL Story měsíce února MY LOVE

Od začátku roku 2016 se snažím každý měsíc účastnit PL Story na scrapylife.cz. První byla Moje titulka a tentokrát je zadání My love.
Poslední dobou mám trošku problém "chytit " nápad a bylo tomu tak i tentokrát. 
Uvodní kartičku jsem několikrát předělávala až nakonec získala tuhle podobu :-)




Tentokrát (mám pocit, že snad úplně poprvé) jsem použila černobílé fotky, které jsem obšila červenou bavlnou a přidala jsem korkové nálepky (vytvořené z korku a průsvitných nálepek s frázemi Life documented od Simple stories. Hlavně nápis This is just the beginning je hodně výstižný :-)




Celá stránka do PL story je propojená prací s korkem, která mě vážně bavila a líbí se mi (bohužel se mi nepodařilo z korku vykrájet tvary, hodně se lámal). A také jsem si ráda zavzpomínala na to, když byli kluci uplně malí :-) Je to už hrozně dávno.....
A tady je výsledek. Třeba budu mít tentokrát štěstí a v PL Story vyhraju :-)
Hezký den Kája

Žádné komentáře:

Okomentovat