úterý 23. února 2016

Narozeninové přání

Po delší  době jsem se pustila do tvorby narozeninového přáníčka - tentokrát  jsem si řekla,  že  si na něj  dám dost času a neodfláknu ho jako se mi to dost často stává, když  ho dělám na poslední chvíli. Jako základ jsem zvolila fialový  papir bez vzoru a postupně lepila menší vzorované papíry. Z fleru jsem měla výřezy květů z Big shotu, tak jsem je vybarvila vodovkama. Tohle je pořád moje slabina, neumím nepřetahovat, takže  pak musím  většinou obtáhnout kontury černou fixou, abych zakryla nedostatky ;-). Nakonec jsem uvázala dvě  menší  mašličky a přilepila je na stonky květů. Ještě  bych zapomněla na razítka  - nápis  Všechno nejlepší je od Kety a mala kytička od Aladina. Obojí natistene Stazon inkoustem.
A bylo hotovo. Myslím,  že se přáníčko mamce líbilo a o to šlo :-)
A tady je finální výrobek  :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat