sobota 19. března 2016

Březnová challenge s Papero Amo aneb 4. týden roku 2016

Poprvé  jsem se zkusila zapojit také  do PL challenge s Papero amo. Tentokrát bylo zadání  takové, že stránka musí  obsahovat  nějaký  textilní  prvek ( ať  už  stuhu, textilní washi pásku nebo nějakou mašličku a podobně). Tak jsem se do toho pustila a vytvořila stránku  našeho  4.týdne  roku 2016. Abych splnila zadání,  použila jsem puntíkaté látkové stuhy.
Tento týden jsme byli s klukama poprvé  na opravdových lyžích - na těch  jezdil Toník  a Jonda mel půjčené plastové od Danielky. Kromě  toho jsme i sáňkovali, ale to spíš  kluci s Vaškem - já už  se bála. A abych nezapomněla - byli jsme lyžovat v Příchovicích U ČÁPA.
A tady  už  jsou dvě stránky, které jsem vytvořila.



Detail prvku, který byl v zadání (puntíkatá stužka)

 



Žádné komentáře:

Okomentovat